top of page
חיפוש

השנה החדשה בפתח זמן להתחלות חדשות

שנת 2020 הגיעה!

הגיע הזמן לכמה שינויים רציניים, כאלו שישנו באמת.

מתי בפעם האחרונה בחרתם כיוון חדש, לבחור, לחשוב ולהתנהל קצת אחרת כדי לקבל תוצאות שונות?


המסעדה שאנחנו חייבים לנסות, האיפור, החולצה החדשה הם לא מה שישנה לנו הרבה בחיים, בטח לא בהרגשת האושר שלנו לאורך זמן. כל אלו הם רק טעימה לאיך שאנחנו באמת יכולים להרגיש כשאנחנו עושים את מה שטוב ונכון לנו באמת.


השנה החדשה היא הזדמנות מצוינת לשבת ולכתוב רשימה של מטרות אישיות, נתחיל בדברים הקטנים כמו אלו שרצינו כבר מלא זמן ,כאלו שנרצה לראות מתגשמות.



הנה כמה החלטות טובות לשנה החדשה שיעזרו לנו לשלוט על הבריאות שלנו:


העדיפו מזון בריא יותר, על פני מעובד

להתחיל לאכול אוכל בריא יכול להיות מאתגר, במיוחד בעידן השפע שאנחנו חיים בו, כשכל האוכל שמסביבנו כל כך מפתה מגרה וזמין יותר מאי פעם. מה גם שהמאפיות בדרך לעבודה לא עושות לנו חיים קלים.

אז איך אפשר לעמוד בפני כל הפיתויים האלו? קצת נחישות בשביל ההתחלה וכמה טיפים בסיסיים נוכל לפתח הרגלי אכילה בריאים.

נתחיל באימוץ דרך חיים במקום דיאטה, נקשיב לגוף שלנו באמת ונבין מה הוא מנסה להגיד לנו, התרגלנו לאכול ללא קשר לרעב, ננסה להקשיב ונתחיל להבחין בין אכילה מתוך רעב לבין "אכילה רגשית".

תקבעו לעצמכם אילו מזונות הם אחרי הקו האדום, שאליהם אתם לא מתקרבים ותתרחקו מהם.

דבר נוסף, לא מכניסים אויבים הביתה, תשננו את המשפט הזה ותכניסו אותו לחיים שלכם.


להוריד לחץ מהחיים

יש שאומרים כי לחץ הוא אחד הרוצחים הגדולים ביותר שמתרוצצים שם בחוץ, וזה יכול להיות בעל השפעה הרסנית על מערכות היחסים והבריאות שלנו. לחץ הוא תופעת לוואי בלתי נמנעת של אורח החיים המודרני, אך עם זאת תמיד אפשר ללמוד כמה שיטות להורדת לחץ. העידן החדש מזמן לנו לחץ בכמויות, אנחנו לא צריכים להתאמץ הרבה בשביל להיות לחוצים, אל תעמיסו על עצמכם משימות מיותרות ותתעדפו משימות לפי- חשוב, צריך, אפשר לדחות ומיותר.


הכי חשוב זה שינה

תהיו קנאים לשינה שלכם, השינה זהו החלק הכי חשוב בחיינו, אם אנחנו לא ישנים טוב או לא ישנים מספיק זה משפיע לנו על כל היום לאחר מכן. ואם השינה שלנו לא טובה לאורך זמן זה משפיע על הבריאות שלנו באופן בלתי הפיך. כאבי ראש, חריקות שיניים, נדודי שינה או מחשבות טורדניות הם רק חלק מהתסמינים הראשונים לבעיה הזאת, זה הזמן להתעורר! תרתי משמע.

מבלי שהבחנו מצבים כאלו הופכים לשגרה ואנחנו מקבלים אותם כמובן מאליו, בואו נקבל על עצמנו השנה לעשות הכל בשביל לשפר את איכות השינה שלנו.


מרכז פורת רפואה סינית טבעית השיטה לשליטה על הבריאות שלנו.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page